Sesiune informativa in Aranjuez

Sambata 24 februarie 2018, in Centro de ayuda al Profesorado din Aranjuez a avut loc un eveniment de Informare a publicului, in vederea Selectarii Grupului Tinta, a persoanelor care doresc sa participe in proiectului ANTREPRENOR DIASPORA RO_ES, POCU89/3/7/107062, finantat de Fondul Social European in cadrul POCU 2014-2020, Axa prioritară 3. În deschiderea evenimentului doamna primar Cristina Moreno ă adresat cateva cuvinte celor prezenți. Prezentarea a fost facuta de Flavia Tomi, expert grup tinta.In cadrul evenimentului, în sesiunea de dialog deschis cu intrebari si răspunsuri în care s-au implicat si Andreia Chiusdea coordonatoarea proiectului si Floarea Tomi , expert grup tinta, în acest moment s-a remarcat dorinta participantilor de a deschide o afacere in ROMANIA, avand idei reale in ceea ce priveste infiintarea unei afaceri, drept urmare aproape toti participantii s-au inscris in proiect. Finalul a fost marcat cu un moment folcloric remarcabil in care indragitii interpreti : Macedon Botarla, Marilena Trifan si Valentina Suciu Turdean au creat un spectacol de mare clasa intrepretand cantece de dragoste marcând în acest mod sărbătoarea populară romaneasca: Dragobete. Va multumim tuturor celor prezenti, in special primăriei din Aranjuez pentru colaborare, asociatiei Sfantul Apostol Iacob pentru colaborare si tot sprijinul oferit!