Donativo FREMAP

💯 Queremos dar las gracias al Centro FREMAP (Calle Poeta Joan Maragall 39, Madrid) que, a través de la red Red Innicia, de la que forma parte nuestra asociación, nos ha donado un gran lote de juguetes. Algunos ya han encontrado nuevos dueños, pero aún tenemos juguetes suficientes para muchos otros niños. Si estás interesado o conoces a familias necesitadas con niños pequeños que necesiten juguetes, no dudes en ponerte en contacto con nosotros.

💯 Mulțumim mult Centrului FREMAP (Calle Poeta Joan Maragall 39, Madrid), care, prin intermediul rețelei Red Innicia din care face parte si asociația noastă, ne-au donat o mulțime de jucării. O parte dintre ele si-au găsit deja noi proprietari, dar inca avem suficiente jucării pentru multi alți copii. Daca sunteți interesați, sau cunoașteți familii nevoiașe cu copii mici, care au nevoie de jucării, nu ezitați să ne contactați.