Școala de sâmbătă din Asociația Salva, 09.03.2024

Momente de neuitat sâmbătă dimineața, in sediul Asociației Hispano Rumana Salva!
Sub îndrumarea Laurei Ciubotaru, Mugurașii noștri ne-au oferit un program artistic plin de muzica si poezie, pentru a aduce un omagiu doamnelor!
Cu greu mămicile si-au putut stăpâni lacrimile de atâta emoție (eu una nu am prea reușit, recunosc) atunci când micuții le-au îmbrățișat, oferindu-le cadoul lor creat cu ajutorul dragei noastre Camelia Dunaev!
Oameni dragi inimilor noastre, artiștii Daniela Badea, Macedon Botarla si Lucian Mandache, ne-au cantat si ne-au incantat!
Mulțumim tuturor pentru ca ne-ați transformat aceasta sâmbătă într-o zi unica!
La multi ani, doamnelor si domnilor! Fie ca toate zilele sa va aducă bucurie in suflete!

¡ Momentos inolvidables el sábado por la mañana, en la sede de la Asociación Hispano-Romana Salva!
Con Laura Ciubotaru como coordinadora, l@s ni@s nos ofrecieron un programa artístico lleno de música y poesía, para rendir homenaje a las mujeres!
A las madres les costó mucho contener las lágrimas de tanta emoción (yo no lo conseguí del todo, debo reconocer) cuando los pequeños las abrazaron ofreciéndoles su regalo creado con la ayuda de nuestra querida Camelia Dunaev.
Personas muy queridas por nosotros, los artistas Florica Badea, Macedon Botarla y Lucian Mandache, cantaron para nosotros y nos deleitaron.
¡Gracias a todos por hacer de este sábado un día único para nosotros!
¡Feliz cumpleaños, damas y caballeros! ¡Que todos los días traigan alegría en vuestros corazones!

Fotos: Flavia Tomi
Sonido: Ciprian Munteanu