SCOALĂ DE SÂMBĂTA ÎN ASOCIAȚIA SALVA – 11/11/2023

ȘCOALA DE SĂPTĂMÂNA ASOCIAȚIEI SALVA, 11 noiembrie 2023, a continuat sâmbătă cu repetițiile de dans, pentru că pe 25 noiembrie anul viitor, Mugurașii Salvei , coordonați de instructorul Ionel Olteanu, vor reprezenta România la un eveniment organizat de Primăria Madrid.
Laura Ciubotaru, profesorul nostru de limba română, pregătește cu copiii un spectacol special pentru sărbătorile de Crăciun, cu un scenariu de Vasile Tomi.
Sâmbăta aceasta a fost o zi foarte mare, 3 dintre copiii noștri și-au sărbătorit ziua de naștere. Felicitări, Sara, Maria și Lian !
Svetlana, îți mulțumim pentru mule (desert din Rep. Moldova!) Sunt delicioase!
Îi așteptăm pe toți părinții și copiii sâmbăta viitoare la activitățile noastre gratuite!

LA ESCUELA DE LOS SÁBADOS DE LA ASOCIACIÓN SALVA, 11 de noviembre de 2023, continuó el sábado con los ensayos de baile, porque el próximo 25 de noviembre, los Mugurașii Salvei , coordinados por el monitor Ionel Olteanu, representarán a Rumanía en un acto organizado por el Ayuntamiento de Madrid.
Laura Ciubotaru, nuestra profesora de rumano, prepara con los pequeños un espectáculo especial con motivo de las festividades de navidad, con guion de Vasile Tomi.
Este sábado fue un dia muy grande, 3 de nuestros niñ@s celebraron sus cumpleaños. Felicidades, Sara, Maria y Lian !
Svetlana, gracias por la mula (postre de Rep. ¡Moldavia! ¡Están deliciosas!
¡Os esperamos, el proximo sábado, a todos los padres y niños, en nuestras actividades, que son gratuitas!
[/vc_column_text]