ȘCOALA DE SÂMBĂTA ÎN ASOCIAȚIA SALVA – 20/01/2024

Astăzi a fost o zi de pregătiri intense pentru spectacolul de săptămâna viitoare, când Mugurasii Salvei vor fi prezenți la FITUR la standul României. Vom reveni cu amănunte în cursul săptămânii.
Fiind aproape de o zi importanta din istoria României, 24 ianuarie, Unirea Principatelor Române, copiii au aflat câteva date istorice prezentate de Vasile și au vizionat povestea lui Mos Ioan Roata și Unirea.
Ii mulțumim Cameliei Dunaev pentru masa delicioasa!
Va așteptăm pe toți cu copiii în sediul Asociației Salva la Școala de sâmbătă. Nu e nevoie de înscriere în prealabil.

Hoy ha sido un día de intensos preparativos para la feria de la semana que viene, cuando el Mugurasii de Salva estará presente en FITUR en el stand de Rumanía. Volveremos con más detalles a finales de esta semana.
Estando cerca de un día importante en la historia de Rumanía, el 24 de enero, la Unión de los Principados Rumanos, los niños aprendieron algunos hechos históricos presentados por Vasile y vieron la historia de Mos Ioan Roata y la Unión.
Gracias a Camelia Dunaev por la deliciosa comida.
Esperamos veros a todos y a los niños en la Asociación Salvar la Escuela el sábado. No es necesario inscribirse con antelación.