SESIÓN INFORMATIVA, Domingo 26 de febrero de 2023.

🗣️ SESIÓN INFORMATIVA, domingo 26 de febrero de 2023: presentación de proyectos y las actividades de la Asociación Salva en la Parroquia Ortodoxa «Sf. Pantelimon» en Torrejón de Ardoz, párroco Mihai Catalin Savu. Por parte de la Asociación han sido presentes Ica Tomi (la presidenta de la Asociación), Flavia Tomi (coordinador de proyecto), Elena Botarla (coordinadora de proyectos) y Ciprian Munteanu (coordinador de proyecto).

🗣️ SESIUNE INFORMATIVA în data de 26 februarie 2023, despre proiectele și activitatiile Asociației Salva în Torrejon de Ardoz, la Parohia «Sf. Pantelimon» din Calle de la Solana, nr. 13, unde ne-a primit părintele Mihai Catalin Savu, căruia ii mulțumim din suflet. Din partea Asociației au fost prezenți: Ica Tomi (presedinta Asociatiei), Flavia Tomi (coordonator de proiect), Elena Botarla( coordonatoare de proiect) si Ciprian Munteanu (coordonator de proiect).

Foto/s:Macedon Botarlă