Un dia en la asociacion

🇷🇴 O zi din activitatea asociației SALVA:

-întâlnirea comitetului de conducere a Clubului pensionarilor Salva, Miguel, Ana și Vasile cu domnul Arsenio Otero, membru în Consiliu de Administrație a Platformei de Mayores, Madrid. O întâlnire fructoasa în care s-au stabilit bazele unei viitoare colaborări.

-Camelia, Stela și Svetlana, mămici și voluntare, au ordonat ludoteca copiilor, ca sa aibă condiții optime de joaca cei micuți.

– Maria, cea mai veche voluntara a noastră, a adus și dus, o familie tânăra pe care cu mare bucurie am ajutat-o cu ce au avut nevoie, inclusiv o oferta de munca.

– Elena, Camelia și Silvia triază și ordonează hainele primite pentru a fi donate.

Oricine are nevoie de haine poate sa vina la noi ca avem de adulți și copii.

Vasile Niculau ne-a donat un televizor pentru o familie care va avea nevoie. Ii mulțumim frumos!

Împreună putem face tot ce ne propunem!

🇪🇸 Un día en la asociación SALVA:

-reunión con el comité de dirección del Club de Pensionistas Salva, Miguel, Ana y Vasile con D. Arsenio Otero, miembro de la Junta Directiva de la Plataforma de Mayores, Madrid. Un encuentro fructífero en el que se establecieron las bases de una futura colaboración.

-Camelia, Stela y Svetlana, madres y voluntarias, limpiaron la ludoteca infantil, con el fin de tener unas condiciones óptimas de juego para los más pequeños.

– María, nuestra voluntaria más antigua, trajo una familia joven, a la que con mucha alegría les ayudamos con lo que necesitaban, incluyendo una oferta de trabajo.

– Elena, Camelia y Silvia clasifican y ordenan la ropa recibida y la prepara para ser donada.

Cualquiera que necesite ropa puede venir a nosotros ya que tenemos de adultos y niños.

Vasile Niculau nos donó un televisor para una familia que lo necesitará. ¡Le damos las gracias!

¡Juntos podemos hacer todo lo que nos proponemos!