DONACIONES

🤝🤝🤝 Aveți nevoie? sau, cunoașteți familii care au nevoie? de îmbrăcăminte, incaltamine sau lucruri pentru copii?… Haideți la noi! La Asociația Salva avem o mulțime de articole (gratis) disponibile pentru cei ce au nevoie de ele. Ne găsiți la sediu (Calle de los Andaluces, 20, local 4, posterior, Madrid) intre orele 10 și 17h, de luni și pana vineri. Pe aceasta cale mulțumim tuturor donatorilor noștri, care în repetate rânduri ne-au adus articole pentru familiile nevoiașe. Nu ii putem menționa pe toți, dar ii amintim pe Irina (Parla), Violeta si Ionut (Coslada), Maria (Arganda del rey), Flori (Arganda del rey), Irina (Azuqueca de Henares) și Claudiu (Arganda del rey).
🤝🤝🤝 ¿Necesitas? o ¿conoces familias que necesitan? ropa, zapatos o cosas para niños?… ¡Os esperamos! En Asociación Salva tenemos una gran cantidad de artículos (gratuitos) disponibles para aquellos que los necesiten. Puedes encontrarnos en la sede (Calle de los Andaluces, 20, local 4, posterior, Madrid) entre las 10 y las 17h, de lunes a viernes. Agradecemos a todos nuestros donantes, que en repetidas ocasiones nos han traído artículos para familias necesitadas. No podemos mencionarlas a todas, pero recordamos a Irina (Parla), Violeta e Ionut (Coslada), María (Arganda del rey), Flori (Arganda del rey), Irina (Azuqueca de Henares) y Claudiu (Arganda del rey