RO

Presentaci贸n de la cultura, tradiciones y costumbres Roman铆es.

馃ジ鈱涳笍 Cultura uneste oameni si comunitati, ea reprezint膬 modul de exprimare 卯n raport cu ceilal葲i, creeaz膬 premisele dialogului 葯i influen葲eaz膬 invariabil 葯i celelalte domenii de activitate ale societ膬葲ii. Va invitam pe data de 2 iulie, la sediul Asociatiei Salva din Madrid, sa descoperim impreuna cultura, traditiile si obiceiurile etniei rome. Avem un invitat special, pe domnul Dorin Cioaba (Regele International al Romilor), care ne va vorbi despre caste, meserii si costume traditionale. Alaturi de dansul vor fi prezente Sighisoara Cioaba si Simona Polea, care ne vor incanta cu costume traditionale si momente muzicale din cultura romilor.

馃ジ鈱涳笍 La cultura une a las personas y a las comunidades, representa el modo de expresi贸n en relaci贸n con los dem谩s, crea las premisas del di谩logo e influye invariablemente en las otras 谩reas de actividad de la sociedad. Os invitamos el pr贸ximo 2 de julio, en la sede de la Asociaci贸n Salva en Madrid, a descubrir juntos la cultura, tradiciones y costumbres de la etnia gitana. Tenemos un invitado especial, el Sr. Dorin Cioaba (Rey Internacional de los Gitanos Rumanos), que nos hablar谩 sobre castas, artesan铆as y trajes tradicionales. Tambi茅n estar谩n presentes Sighisoara Cioaba y Simona Polea, que nos deleitar谩n con sus trajes tradicionales y momentos musicales de la cultura gitana.

聽 聽聽