Trofeo a la Excelencia Rumana

👏👏 El sábado 26 de noviembre, en un ambiente elegante, cálido y extremadamente acogedor, Ica Tomi, presidenta de la Asociación Hispano-Rumana Salva recibió el premio Trofeo a la Excelencia Rumana, en la tercera gala organizada por Occidentul Romanesc y la Sra. Kasandra Kalmann Năsăudean.

La ceremonia, moderada por Mihaela Tatu, reunió en una sala a personas maravillosas que destacan en su campo profesional y que normalmente están dispersas por tres continentes.

¡Enhorabuena a todos los premiados! ¡Enhorabuena Ica Tomi, estamos orgullosos de ti! (Equipo de la Asociación Salva)

👏👏 Sâmbătă, 26 noiembrie, într-o atmosferă eleganta, caldă si extrem de primitoare, Ica Tomi, președinta Asociației Hispano-Rumana Salva a primit premiul Trofeul Excelenței Românești, la cea de-a treia gală organizată de către Occidentul Romanesc și doamna Kasandra Kalmann Nasaudean.

Festivitatea a fost moderată de catre Mihaela Tatu, si a reunit intr-o singura încăpere oameni minunați care excelează în domeniul lor profesional si care, in mod normal, sunt împrăștiați pe trei continente.

Felicitări tuturor celor premiați! Felicitări Ica Tomi, suntem mândri de tine! (Echipa Asoc. Salva)